To nie pierwszy przypadek, gdzie serial dostępny na platformie Netflix stał się podstawą do stworzenia ubrań. Tym razem to znana i lubiana marka Diesel postanowiła przygotować kolekcję ubrań, która powstała na podstawie inspiracji do serialu „Dom z papieru”. Niedawno odbyła się premiera kolejnego sezonu, więc to idealny moment na start kampanii marketingowej.
Netflix nawiązał współpracę popularną marką ubraniową Diesel, aby jeszcze lepiej promować swój serial. Podobne działania platformy miały też miejsce w przypadku premiery trzeciego sezonu „Strander Things”, gdzie poza kolekcją ubrań powstało też wiele ciekawych inicjatyw.
Premiera nowego sezonu „Dom z papieru”
Netflix niedawno dodał do oferty swojej platformy kolejny, już trzeci sezon serialu „Dom z papieru”. Z pewnością słyszeliście już o głośnej sprawie dotyczącej umieszczenia ogromnej rzeźby przedstawiającej maskę Salvatora Dalego na Rynku Głównym w Krakowie. Maska ta to zdecydowanie symbol tego serialu, gdyż jego bohaterowie wykorzystywali ją w wielu sytuacjach, aby ukryć swoją tożsamość.
Jako kolejną metodę na promowanie kontynuacji serii „Dom z papieru”, Netflix zdecydował się też na przygotowanie limitowanej kolekcji ubrań. Zadanie to powierzył znanej i lubianej marce Diesel. Ich nowa limitowana kolekcja składa się 14 różnych części garderoby, które w nadrukowanych na nich motywach nawiązują do imion głównych bohaterów serialu Netflixa oraz właśnie do wspomnianej już maski Salvadora Dalego.
Kolekcję możecie zobaczyć na oficjalnej stronie marki oraz w ich kanałach social media.