Oddanie telefonu do naprawy to często trudny wybór. Oprócz obawy o dane użytkownika, przed oddającym pojawia się dodatkowo proste pytanie. Gdzie lepiej będziemy mogli naprawić swojego smartfona? Serwisy producenta oraz punkty napraw GSM zawsze będą się czym różnić. Mimo różnic większość klientów wybiera pogwarancyjne serwisy, w których można wymienić samą szybkę zachowując oryginalny ekran.
Odpowiedź na to pytanie jest w zasadzie oczywista. Chodzi o koszty, które w przypadku telefonów iPhone przerażają. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze polityka samego producenta, który nie ułatwia klientom życia. Wymiana szybki iPhone to usługa chętnie wybierana, ponieważ jeśli nie stać nas na naprawę pogwarancyjną w serwisie producenta trudno nam wyrzucić sprzęt, któremu wystarczy odświeży tylko przednią szybkę.
Ekonomia w sytuacji wyboru naprawy w serwisie producenta i serwisie pogwarancyjnym jest bardzo ważna. Chociaż nie zawsze wszystko jest takie oczywiste. Bardzo często urządzenia firmowe mają wykonywane naprawy odpłatne, ponieważ firma wrzuca sobie w koszty faktury za tego typu usługi korzystając przez dłuższy z telefonu, który będzie mógł posłużyć jeszcze wielu pracownikom.