Jak stworzyć idealne logo?

Stworzenie doskonałego logo nie trwa kilku minut. Jeżeli więc zdecydowałeś się na samodzielne jego stworzenie zadbaj o to by było naprawdę „z wysokiej półki”. Kiedy będziesz już u kresu wytrzymałości nie poddawaj się. Uwierz w siebie, w swoje możliwości, w swoją fantazję, pomysłowość i kreatywność. Pomyśl, że cały ten wysiłek włożony teraz w projektowanie logo zaprocentuje w przyszłości.

Musisz jednak pamiętać o kilku zasadach tworzenia naprawdę dobrych znaków firmowych.

  • Pamiętaj, że im logo jest prostsze, tym lepsze. Bardziej czytelne szybciej utkwi w pamięci potencjalnego przyszłego klienta. Zwróć uwagę, że nawet firmy, które istnieją już całe lata na rynku, starają się upraszczać swoje logo.
  • Pamiętaj o odpowiednim doborze kolorów. Postaraj się, by nie było ich zbyt wiele i by kolory były stonowane (wskazówki dotyczące koloru podajemy na dole artykułu).
  • Jeśli w Twoje logo ma być „wpleciony” napis, to niech jest on wyraźny i nie za mały (czytelny!).
  • Jak już wspomnieliśmy – projektowanie logo nie jest kwestią pięciu minut – wymaga skupienia i sporego zaangażowania z Twojej strony.
  • Przeglądasz od jakiegoś czasu loga innych marek i chcesz zaczerpnąć inspiracji? Okej, pod warunkiem, że będzie to tylko inspiracja i że nikt nie doszuka się w Twoim logo kopii… bo będziesz miał kłopoty.

Jeżeli potrzebujesz dobrego logo dla swojej firmy zleć jego zaprojektowanie na portalu zlapgrafika.pl

Wskazówki dotyczące odbioru kolorów:

  • zielony – spokój, zaufanie, nadzieja, szczerość.
  • czerwony – pasja, miłość, intensywność.
  • czarny – luksus.
  • żółty – świeżość, energia, radość, życie.
  • niebieski – komfort, zaufanie, zrozumienie, pewność siebie.
  • różowy – miłość, kobiecość, romantyzm.
  • fioletowy – szyk.
  • pomarańczowy – kreatywność, entuzjazm.
  • brązowy – niezawodność, rzetelność.

Możesz wierzyć lub nie, ale odpowiedni dobór kolorów dla logo Twojej firmy (a co za tym idzie, dla wizytówek, ulotek, broszur, pomieszczeń biurowych, parkingów, a nawet firmowych ubrań) ma znaczenie. Ogromne. Pomyśl o tym, kiedy zaczniesz tworzyć logo dla swojej firmy – co chcesz przekazać tym prostym „obrazkiem” swojemu przyszłego kontrahentowi czy klientowi?

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne

Trdeviz Opinie: Pięć kluczowych zalet handlu na tej doskonałej platformie

Handel finansowy online stał się popularnym sposobem zarabiania pieniędzy...

Finartmedia Opinie: Handel z najlepszym brokerem Forex

Złożoność handlu na rynku Forex czyni go bardzo interesującym....

Dlaczego iPhone jest lepszy od innych smartfonów?

Zapewne patrząc na ceny smartfonów, zauważyliście, że niektóre marki...

Co zrobić ze zbitym wyświetlaczem telefonu?

Niestety wypadki chodzą po ludziach. Równie często stwierdzenie to...

Zalety iPhone – czy warto go kupić?

Jeśli trafiłeś na nasz artykuł, to zapewne zastanawiasz się,...
0
Would love your thoughts, please comment.x