Jak stworzyć idealne logo?

Stworzenie doskonałego logo nie trwa kilku minut. Jeżeli więc zdecydowałeś się na samodzielne jego stworzenie zadbaj o to by było naprawdę „z wysokiej półki”. Kiedy będziesz już u kresu wytrzymałości nie poddawaj się. Uwierz w siebie, w swoje możliwości, w swoją fantazję, pomysłowość i kreatywność. Pomyśl, że cały ten wysiłek włożony teraz w projektowanie logo zaprocentuje w przyszłości.

Musisz jednak pamiętać o kilku zasadach tworzenia naprawdę dobrych znaków firmowych.

  • Pamiętaj, że im logo jest prostsze, tym lepsze. Bardziej czytelne szybciej utkwi w pamięci potencjalnego przyszłego klienta. Zwróć uwagę, że nawet firmy, które istnieją już całe lata na rynku, starają się upraszczać swoje logo.
  • Pamiętaj o odpowiednim doborze kolorów. Postaraj się, by nie było ich zbyt wiele i by kolory były stonowane (wskazówki dotyczące koloru podajemy na dole artykułu).
  • Jeśli w Twoje logo ma być „wpleciony” napis, to niech jest on wyraźny i nie za mały (czytelny!).
  • Jak już wspomnieliśmy – projektowanie logo nie jest kwestią pięciu minut – wymaga skupienia i sporego zaangażowania z Twojej strony.
  • Przeglądasz od jakiegoś czasu loga innych marek i chcesz zaczerpnąć inspiracji? Okej, pod warunkiem, że będzie to tylko inspiracja i że nikt nie doszuka się w Twoim logo kopii… bo będziesz miał kłopoty.

Jeżeli potrzebujesz dobrego logo dla swojej firmy zleć jego zaprojektowanie na portalu zlapgrafika.pl

Wskazówki dotyczące odbioru kolorów:

  • zielony – spokój, zaufanie, nadzieja, szczerość.
  • czerwony – pasja, miłość, intensywność.
  • czarny – luksus.
  • żółty – świeżość, energia, radość, życie.
  • niebieski – komfort, zaufanie, zrozumienie, pewność siebie.
  • różowy – miłość, kobiecość, romantyzm.
  • fioletowy – szyk.
  • pomarańczowy – kreatywność, entuzjazm.
  • brązowy – niezawodność, rzetelność.

Możesz wierzyć lub nie, ale odpowiedni dobór kolorów dla logo Twojej firmy (a co za tym idzie, dla wizytówek, ulotek, broszur, pomieszczeń biurowych, parkingów, a nawet firmowych ubrań) ma znaczenie. Ogromne. Pomyśl o tym, kiedy zaczniesz tworzyć logo dla swojej firmy – co chcesz przekazać tym prostym „obrazkiem” swojemu przyszłego kontrahentowi czy klientowi?

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne

Blik dołączy do SWIFT. Co się zmieni?

Według informacji podawanych przez biuro prasowe Polski Standard Płatności,...

Druk 3D w Ikea. Zestaw akcesoriów już w sprzedaży. Jak wyglądają?

Ikea to chyba jeden z ulubionych sklepów wielu Polaków....

System Business Intelligence pozwoli Twojej firmie rosnąć!

Pandemia przyśpieszyła digitalizację. Sporo biznesów się zamknęło, ale wiele...

12 starterów do rozmów, które doceni każda dziewczyna na Tinderze

Ktoś kiedyś powiedział: „Pierwsze wrażenie jest ostatnim wrażeniem” i...

Apple planuje wprowadzić usługę zakupów bazując na aplikacji Zdrowie

Apple testuje nowe usługi, które być może już niedługo...

Od kiedy Netflix wprowadzi reklamy? Zdradził to w wewnętrznej notatce

Reklamy potrafią być dość irytujące, szczególnie jeśli pojawiają się...
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x