Let the Song Play, czyli nowa kampania Spotify dla kierowców

Spotify wystartowało właśnie z nową kampanią reklamową „Let the Song Play”, która została skierowania do kierowców. Platforma, która udostępnia muzykę, chce udowodnić, że nasze ulubione utwory mogą pomóc nam wyrwać się z codzienności i przenieść się do własnego świata.

To nie pierwsza tego typu reklama od Spotify. Marka od jakiegoś czasu prowadzi już swoją globalną kampanię, która opiera się na tworzeniu krótkich i humorystycznych reklam. Mają one za zadanie pokazać nam w jak wielu sytuacjach muzyka towarzyszy nam na co dzień.

Spotify dla kierowców

W ramach najnowszej kampanii Spotify pokazał właśnie kolejną reklamę, która tym razem skierowana została do kierowców. Przyznajcie się, na pewno nie raz zdarzyło Wam się posiedzieć w aucie chwilę dłużej, aby wysłuchać do końca ulubionego utworu. ?Sama nie raz podczas jazdy samochodem miałam okazję zobaczyć kierowców, którzy wyjątkowo wczuwali się w słuchany utwór. Ulubione dźwięki zdecydowanie wystarczą niektórym, do przeniesienia się w swój własny świat.

Dajcie znać jaki utwór sprawia, że chcecie zostać w samochodzie trochę dłużej!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj