Od 15 października 2024 roku, dostępny jest w sprzedaży długo wyczekiwany moto tag – pierwszy lokalizator marki, kompatybilny z ekosystemem Androida. Nowoczesne urządzenie łączy w sobie prostotę użytkowania z zaawansowaną technologią, umożliwiając śledzenie przedmiotów na całym świecie dzięki szerokiej integracji z usługami Google.
Moto tag działa w oparciu o technologie Bluetooth LE oraz UWB (Ultra Wideband), co oznacza jeszcze większą precyzję w lokalizowaniu zgubionych przedmiotów. Dzięki wsparciu globalnej sieci Google Find My Device, moto tag umożliwia dokładne namierzenie swoich cennych rzeczy z poziomu smartfona z Androidem. Co ciekawe, wystarczy, że użytkownik ma telefon z technologią UWB, jak choćby motorola edge 50 ultra, a precyzja śledzenia wzrasta do świetnego poziomu.
Bezpieczeństwo danych również stoi na najwyższym poziomie – lokalizacja jest szyfrowana, co oznacza, że tylko właściciel lub osoba upoważniona ma dostęp do informacji o położeniu przedmiotu.
Prostota i wytrzymałość w jednym urządzeniu
Motorola postawiła nie tylko na funkcjonalność, ale i na wygodę. Moto tag jest wyposażony w przycisk, który po naciśnięciu dzwoni na telefon użytkownika, co pozwala łatwo odnaleźć zgubione urządzenie. Został też zaprojektowany tak, aby pasował do większości dostępnych na rynku akcesoriów. Co więcej, wytrzymałość moto tag potwierdza certyfikat IP67 – nie straszne mu więc ani kurz, ani zanurzenie w wodzie.
Moto tag pojawia się w Polsce w dwóch wersjach kolorystycznych: zielonym oraz granatowym. Jego cena to 169 zł za pojedyncze urządzenie, ale dla osób, które potrzebują więcej lokalizatorów, Motorola przygotowała specjalną ofertę – pakiet czterech sztuk za 599 zł. Moto tag będzie dostępny w takich sieciach jak RTV Euro AGD, x-kom (zarówno pojedynczo, jak i w zestawach), a także Media Expert, Media Markt oraz T-Mobile (wyłącznie w wersji pojedynczej).
Dzięki rocznej żywotności baterii oraz możliwości jej łatwej wymiany, moto tag jest rozwiązaniem na dłużej.
Źródło: Informacja prasowa