Nietrafny RTM marki Frugo

RTM, czyli z angielskiego Real Time Marketing to nic innego jak marketing czasu rzeczywistego. Jest to szybka reakcja na bieżące wydarzenia społeczne, polityczne i kulturowe. Szczególnie często ten rodzaj marketingu możemy spotkać w Social Mediach w postaci graficznej. RTM cechuje się też trafnością, o której w przypadku nowej akcji marki Frugo nie możemy powiedzieć.

Koszty RTM są stosunkowo niskie, ale odpowiednio dobrane działania bardzo szybko rozpowszechniają się w internecie. Real Time Marketing potrafi wygenerować niesamowite statystyki dla postu. Z pewnością kojarzycie chociażby akcje dotyczące pierwszej okładki Polskiego Vouge, którą wiele marek przerobiło na swoje potrzeby. Trzeba przyznać, że wiele z tych kreacji przyniosło bardzo pozytywne skutki. Czy podobnie będzie w przypadku marki FRUGO?

Nietrafny RTM marki Frugo

Dość głośno zrobiło się w internecie po opublikowaniu nowego „logo” sieradzkiego szpitala. Na twitterze pojawiło się wiele zdjęć z komentarzami wskazującymi na nietrafiony strzał. Przyglądając się dokładnie temu jak wygląda nowe oznaczenie SORu, większość osób wskazało na to, że wykres pokazuje EKG pacjenta, którego serce przestało bić. W odpowiedzi na to marka Frugo przygotowała swoje logo z odwróconym wykresem, który miał wskazywać na „reanimację”. W opisie znalazła się też informacja o tym, że produkt marki „potrafi tchnąć nową energię”.

Zabawa miała być fajna, a post miał się bardzo szybko roznieść po internecie. Ciekawa jestem jednak, czy marka ma świadomość tego co tak naprawdę zaprezentowała na swojej grafice. Warto pamiętać o tym, że wydruk generowany z maszyny EKG zapisuje się odwrotnie tj. od prawej do lewej. Dlatego ten umieszczony na SORze wskazuje pozytywny wynik badania. Ten wykonany przez markę Frugo wskazuje na słabe zakończenie. 🙂

3 KOMENTARZE

Subscribe
Powiadom o
guest
3 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Dawid Budziński
Dawid Budziński
3 lat temu

Czytanie wydruku to jedno 😉 Natomiast Ekrany EKG pokazują na żywo od lewej do prawej :p

Monika WB
3 lat temu

Jak sam mówisz pokazują na żywo od lewej do prawej. Więc stan pokazany na logo może pokazywać zdrowego pacjenta świeżo podłączonego do kardiomonitora. Widzimy na nim pierwsze uderzenie serca, a po chwili pojawią się kolejne. 😉

Dawid Budziński
Dawid Budziński
3 lat temu

Podobne

Sony ZV-E1: pełnoklatkowa matryca i nowoczesne funkcje

Sony wypuszcza na rynek nowy aparat fotograficzny z serii...

Lamborghini Revuelto – połączenie kultowego V12 z silnikami elektrycznymi

Lamborghini Revuelto to najnowszy super-samochód od włoskiego producenta, który...

OnePlus 11 Limited Jupiter Rock Edition – limitowana edycja dla estetów i miłośników technologii

OnePlus, znany producent urządzeń mobilnych, nie przestaje zaskakiwać swoich...

GeneralTG.com Opinie: Zarabiaj na handlu energią?

Ponieważ jesteśmy bardzo uzależnieni od źródeł energii, zapotrzebowanie na...

LiteGraphs.com Opinie: Czym różni się ta platforma maklerska?

LiteGraphs to nowe, innowacyjne narzędzie handlowe, które daje inwestorom...

Cooler Master Synk X — innowacyjny fotel oferujący nowy poziom immersji

Cooler Master już kilka miesięcy temu zapowiadał swój niecodzienny...
3
0
Would love your thoughts, please comment.x