Źródło: Twitter/krzysbukowsk

RTM, czyli z angielskiego Real Time Marketing to nic innego jak marketing czasu rzeczywistego. Jest to szybka reakcja na bieżące wydarzenia społeczne, polityczne i kulturowe. Szczególnie często ten rodzaj marketingu możemy spotkać w Social Mediach w postaci graficznej. RTM cechuje się też trafnością, o której w przypadku nowej akcji marki Frugo nie możemy powiedzieć.

Koszty RTM są stosunkowo niskie, ale odpowiednio dobrane działania bardzo szybko rozpowszechniają się w internecie. Real Time Marketing potrafi wygenerować niesamowite statystyki dla postu. Z pewnością kojarzycie chociażby akcje dotyczące pierwszej okładki Polskiego Vouge, którą wiele marek przerobiło na swoje potrzeby. Trzeba przyznać, że wiele z tych kreacji przyniosło bardzo pozytywne skutki. Czy podobnie będzie w przypadku marki FRUGO?

Nietrafny RTM marki Frugo

Dość głośno zrobiło się w internecie po opublikowaniu nowego „logo” sieradzkiego szpitala. Na twitterze pojawiło się wiele zdjęć z komentarzami wskazującymi na nietrafiony strzał. Przyglądając się dokładnie temu jak wygląda nowe oznaczenie SORu, większość osób wskazało na to, że wykres pokazuje EKG pacjenta, którego serce przestało bić. W odpowiedzi na to marka Frugo przygotowała swoje logo z odwróconym wykresem, który miał wskazywać na „reanimację”. W opisie znalazła się też informacja o tym, że produkt marki „potrafi tchnąć nową energię”.

Zabawa miała być fajna, a post miał się bardzo szybko roznieść po internecie. Ciekawa jestem jednak, czy marka ma świadomość tego co tak naprawdę zaprezentowała na swojej grafice. Warto pamiętać o tym, że wydruk generowany z maszyny EKG zapisuje się odwrotnie tj. od prawej do lewej. Dlatego ten umieszczony na SORze wskazuje pozytywny wynik badania. Ten wykonany przez markę Frugo wskazuje na słabe zakończenie. 🙂

Subscribe
Powiadom o
guest
3 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Dawid Budziński
Dawid Budziński
5 miesięcy temu

Czytanie wydruku to jedno 😉 Natomiast Ekrany EKG pokazują na żywo od lewej do prawej :p

Monika WB
5 miesięcy temu

Jak sam mówisz pokazują na żywo od lewej do prawej. Więc stan pokazany na logo może pokazywać zdrowego pacjenta świeżo podłączonego do kardiomonitora. Widzimy na nim pierwsze uderzenie serca, a po chwili pojawią się kolejne. 😉

Dawid Budziński
Dawid Budziński
5 miesięcy temu