Nowa Insignia z napędem 4×4

Nową Insignię ujrzymy z układem napędu na wszystkie koła typu Twinster i układ dwóch sprzęgieł zamiast mechanizmu różnicowego.

 

Napęd na wszystkie koła w Insignii może kierować moment obrotowy na jedno lub obydwa tylne koła niezależnie, co umożliwia wektorowanie momentu obrotowego w całym zakresie osiągów samochodu

fot. Opel

W trakcie pokonywania zakrętu wyższa wartość momentu trafia na koło po zewnętrznej stronie łuku, wymuszając obrót pojazdu wokół osi pionowej – w rezultacie samochód skręca z większą precyzją i lepiej reaguje na polecenia kierowcy.

Na trasie można wybrać intensywność tłumienia znoszenia w zależności od preferowanego stylu jazdy: od silnego tłumienia w trybie Tour do słabego – w trybie Sport.

fot. Opel

Źródło: inf. prasowe

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne

Dlaczego warto korzystać z VPN w kasynie online dla Polaków

Jedyne legalne kasyno w Polsce to Total Casino. Gracze...

Graj w gry z Xbox Game Pass bez konsoli! Potrzebujesz tylko telewizora Samsung

Xbox ma dla swoich fanów nie kqda gratkę. Gry...

Jak oglądać Disney+ na telewizorze? Czy aplikacja jest dostępna na każdym urządzeniu?

Do sporej listy serwisów VOD właśnie dołączył nowy —...

iPad – rewolucyjny tablet, który kochają najmłodsi i ci starsi

iPada nie trzeba dziś już nikomu przedstawiać. Te kultowe...

Torebki i buty – dwie słabości każdej kobiety

Każda z nas ma jakieś słabości. U jednych są...

Cyberbezpieczeństwo – kierunek przyszłości?

Bezpieczeństwo w sieci to temat, który zaczął zyskiwać na...
0
Would love your thoughts, please comment.x