Nowa Insignia z napędem 4×4

Nową Insignię ujrzymy z układem napędu na wszystkie koła typu Twinster i układ dwóch sprzęgieł zamiast mechanizmu różnicowego.

 

Napęd na wszystkie koła w Insignii może kierować moment obrotowy na jedno lub obydwa tylne koła niezależnie, co umożliwia wektorowanie momentu obrotowego w całym zakresie osiągów samochodu

fot. Opel

W trakcie pokonywania zakrętu wyższa wartość momentu trafia na koło po zewnętrznej stronie łuku, wymuszając obrót pojazdu wokół osi pionowej – w rezultacie samochód skręca z większą precyzją i lepiej reaguje na polecenia kierowcy.

Na trasie można wybrać intensywność tłumienia znoszenia w zależności od preferowanego stylu jazdy: od silnego tłumienia w trybie Tour do słabego – w trybie Sport.

fot. Opel

Źródło: inf. prasowe

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne

Jakie elementy powinna posiadać najlepsza strona internetowa?

Najlepsza strona internetowa to taka, która jest optymalnie użyteczna...

Nowe trendy w systemach kontroli dostępu

Sektor bezpieczeństwa stopniowo przechodzi na szerszą gamę produktów i...

Ancor Capital Opinie: Opanowanie handlu na rynku Forex

Handel walutami lub handel na rynku Forex polega na...

Canon EOS R100: Kompaktowy aparat z wysoką jakością obrazu

Canon wprowadza na rynek najnowszy aparat z systemu Canon...

Nokian Tyres w partnerstwie badawczym na rzecz zrównoważonych opon

Nokian Tyres podjęło kolejny krok w kierunku bardziej ekologicznie...

Zaprojektuj plakat do „Super Mario Bros. Film” i weź udział w konkursie

26 maja na ekranach kin zadebiutuje pełnometrażowa animacja „Super...
0
Would love your thoughts, please comment.x