Nowa Insignia z napędem 4×4

Nową Insignię ujrzymy z układem napędu na wszystkie koła typu Twinster i układ dwóch sprzęgieł zamiast mechanizmu różnicowego.

 

Napęd na wszystkie koła w Insignii może kierować moment obrotowy na jedno lub obydwa tylne koła niezależnie, co umożliwia wektorowanie momentu obrotowego w całym zakresie osiągów samochodu

fot. Opel

W trakcie pokonywania zakrętu wyższa wartość momentu trafia na koło po zewnętrznej stronie łuku, wymuszając obrót pojazdu wokół osi pionowej – w rezultacie samochód skręca z większą precyzją i lepiej reaguje na polecenia kierowcy.

Na trasie można wybrać intensywność tłumienia znoszenia w zależności od preferowanego stylu jazdy: od silnego tłumienia w trybie Tour do słabego – w trybie Sport.

fot. Opel

Źródło: inf. prasowe

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne

Trdeviz Opinie: Pięć kluczowych zalet handlu na tej doskonałej platformie

Handel finansowy online stał się popularnym sposobem zarabiania pieniędzy...

Finartmedia Opinie: Handel z najlepszym brokerem Forex

Złożoność handlu na rynku Forex czyni go bardzo interesującym....

Dlaczego iPhone jest lepszy od innych smartfonów?

Zapewne patrząc na ceny smartfonów, zauważyliście, że niektóre marki...

Co zrobić ze zbitym wyświetlaczem telefonu?

Niestety wypadki chodzą po ludziach. Równie często stwierdzenie to...

Zalety iPhone – czy warto go kupić?

Jeśli trafiłeś na nasz artykuł, to zapewne zastanawiasz się,...
0
Would love your thoughts, please comment.x