Ostatnio dociera do nas coraz więcej informacji o liftingach i premierach różnych samochodów. Do grona nowości dołączy nowa odsłona Clio R.S
Główną zmianą będą światła Full LED w wielofunkcyjnych reflektorach. Oświetlenie w kształcie szachownicy pierwszy raz mogliśmy zobaczyć w koncepcie Clio R.S 16. Jest to połączenie funkcji świateł pozycyjnych, drogowych, przeciwmgłowych i doświetlających zakręty. Clio dodatkowo otrzymało poszerzony optycznie zderzak i nowe profile drogowe. Tył samochodu ozdobiony jest spojlerem, dyfuzorem powietrza, podwójną rurą wydechową oraz światłami w kształcie litery „C”.
Samochód będzie dostępny w dwóch silnikach benzynowych o mocy 200 lub 220 KM w wersji Trophy z 6-biegową sskrzynią dwusprzęgłową EDC. Sterowanie ukryte jest w łopatkach pod kierownicą. Najlepsza wersja rozpędzi się do prędkości 100 km/h w 6,6 sekundy, a maksymalna prędkość pojazdu wyniesie 235 km/h.


W kwestii zawieszenia producent przygotował dla nas trzy rozwiązania. Uniwersalny „Sport” z 17 lub 18-calowymi felgami. Utwardzony „Cup” z 18 calowymi kołami. Dla miłośników wersji wyczynowej „Trophy”, obniżony o 20mm z przodu i 10 mm z tyłu na 18-calowych felgach.
W ofercie standardowego Clio otrzymamy możliwość wykupienia pakiety „GT Line”, który będzie zawierać elementy(fotele, kierownicę, spojlery progowe) z modelu R.S.
Źródło: Renault