Premiera e-hulajnogi FIAT F500 F10 CROSS z ogumieniem wykonanym w technologii “honeycomb”

Hulajnoga elektryczna marki FIAT 500 w wersji CROSS to nowa wersja sprawdzonego i obecnie popularnego modelu F500 F10. W odróżnieniu od podstawowego modelu, posiada 10-calowe koła z 2,5-calowym ogumieniem, które są wykonane technologią “honeycomb”, mocniejszy 10Ah akumulator oraz tylny błotnik wzmocniony o dodatkowe boczne mocowania. Najnowszy model e-hulajnogi jest dostępny w Polsce od jedynego dystrybutora – firmy 4cv. 

Jak wynika z analiz firmy konsultingowej McKinsey, przeprowadzonych na siedmiu największych globalnych rynkach, w latach 2021-2022, powrót do „nowej normalności” spowoduje, że zainteresowanie osobistymi urządzeniami osobistego transportu, jako bardziej higienicznymi i ekologicznymi, nie tylko powróci do stanu sprzed pandemii, ale może wzrosnąć nawet o 9 proc. w porównaniu do roku 2019. W odpowiedzi na zwiększającą się ich popularność wśród klientów, firma 4cv postanowiła wprowadzić na polski rynek nowy model e-hulajnogi marki FIAT – FIAT 500 F10 CROSS.

Nowy model elektrycznej hulajnogi FIAT 500 docenią wszyscy, którzy od urządzeń tego typu wymagają bezpiecznej i komfortowej jazdy w niestandardowych warunkach. Tak jak poprzednie wersje model ten nawiązuje swoim wyglądem do znanego i lubianego samochodu – Fiata 500. Minimalistyczny design i przemyślana kolorystyka hulajnogi są kwintesencją włoskiego stylu.

Najważniejszą cechą, która odróżnia model CROSS od pierwszego, popularnego modelu F10, są jego 10-calowe koła z szerokim 2.5-calowym ogumieniem przypominającym plaster miodu, wykonanym w technologii „honeycomb”. Zapewnia to nie tylko większą trwałość, ale także bezawaryjność w trudnych warunkach użytkowania podczas jazdy i odporność na wszelkiego rodzaju uszkodzenia i przebicia. Duże koła zapewniają też świetną amortyzację podczas jazdy na nierównym i wymagającym podłożu.

Hulajnoga FIAT F500-F10 CROSS została wyposażona w silnik o mocy 350W, który pozwala poruszać się jej z prędkością do 25 km/h. Akumulator o pojemności 10Ah gwarantuje z kolei przejechanie na jednym naładowaniu baterii aż do 25 km trasy, a sama bateria, aby osiągnąć pełną moc, ładuje się od 6. do maksymalnie 8. godzin. Wbudowany cyfrowy wyświetlacz pokazuje trzy tryby szybkości jazdy: do 10 km/h, 15 km/h i 25 km/h. Tempo reguluje się specjalną manetką, która umiejscowiona jest na rączce kierownicy. Naciśnięcie manetki powoduje regeneracyjne hamowanie silnikiem i przede wszystkim uruchomienie tylnego hamulca bębnowego, który jest obudowany i dzięki temu odporny na błoto i zachlapania.

Na uwagę zasługuje też lżejsza niż dotychczas rama, wykonana ze stopu aluminium, która może unieść ok. 120 kg. Warto też wspomnieć o bardzo przemyślanym systemie składania. Na tylnym błotniku umieszczono niewielki uchwyt, o który można zaczepić złożoną kierownicę i zablokować ją w tej pozycji. Ułatwia to zarówno jej podnoszenie, przewożenie, ale także przechowywanie.

Pojazd posiada przednie i tylne oświetlenie LED, które bardzo przydaje się podczas jazdy wieczorem i w nocy oraz daje gwarancję, że zostaniemy zauważeni w każdych warunkach pogodowych. Dzięki klasie odporności IPX4 nie musimy martwić się, kiedy urządzenie zostanie zachlapane lub gdy będziemy korzystać z niego w czasie lekkiego deszczu.

Hulajnoga FIAT F500-F10 CROSS jest dostępna w czterech wersjach kolorystycznych: białej, żółtej, czerwonej i czarnej w cenie 1999 złotych. Znaleźć ją można w sklepie oficjalnego sprzedawcy – 4CV, a także sklepach internetowych należących do sieci RTV EURO AGD oraz MediaExpert.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA:

  • Wymiary (złożona): 116 x 54 x 52cm
  • Wymiary (gotowa do jazdy): 116 x 54 x 116,5cm
  • Średnica kół: 10-calowe
  • Szerokość kół: 2,5-cali w technologii “honeycomb”
  • Prędkość maksymalna: do 25 km/h
  • Funkcje jazdy: 3 tryby szybkości: 10,15, 25 km/h, wbudowany wyświetlacz
  • Moc silnika: 350W
  • Zasięg maksymalny: 25km
  • Hamowanie: regeneracyjne i tylne przez hamulec bębnowy
  • Akumulator: 36V 10Ah
  • Czas ładowania baterii: od 6 do 8 godzin
  • Max dozwolone obciążenie: 120 kg
  • Oświetlenie: LED przód i tył
  • Sygnalizacja hamowania: tak
  • Waga: 17 kg
  • Klasa odporności: IPX4
  • Materiał wykonania: stop aluminium
  • Dodatkowe informacje: Wzmocniona konstrukcja błotnika o boczne mocowania
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne

Sony ZV-E1: pełnoklatkowa matryca i nowoczesne funkcje

Sony wypuszcza na rynek nowy aparat fotograficzny z serii...

Lamborghini Revuelto – połączenie kultowego V12 z silnikami elektrycznymi

Lamborghini Revuelto to najnowszy super-samochód od włoskiego producenta, który...

OnePlus 11 Limited Jupiter Rock Edition – limitowana edycja dla estetów i miłośników technologii

OnePlus, znany producent urządzeń mobilnych, nie przestaje zaskakiwać swoich...

GeneralTG.com Opinie: Zarabiaj na handlu energią?

Ponieważ jesteśmy bardzo uzależnieni od źródeł energii, zapotrzebowanie na...

LiteGraphs.com Opinie: Czym różni się ta platforma maklerska?

LiteGraphs to nowe, innowacyjne narzędzie handlowe, które daje inwestorom...

Cooler Master Synk X — innowacyjny fotel oferujący nowy poziom immersji

Cooler Master już kilka miesięcy temu zapowiadał swój niecodzienny...
0
Would love your thoughts, please comment.x