More

    Rola agencji eventowych w organizacji wydarzeń on-line i off-line

    Sektor przemysłu spotkań uległ w ostatnich latach licznym zmianom. Coraz śmielej wkraczają do niego nowe technologie: nowoczesne multimedia, live streaming czy platformy do spotkań online. Branża eventowa w Polsce z jednej strony dynamicznie ewoluuje, a z drugiej – profesjonalizuje. Wraz z nią rośnie popyt na różnego rodzaju usługi związane z organizacją wydarzeń. Specjaliści z kwalifikacjami w doskonałym planowaniu, organizacji i koordynacji imprez mają dzisiaj ręce pełne roboty. W związku z tym do tych działań coraz częściej dołączają agencje eventowe i incentive.

    Agencja eventowa – czyli kto?

    Definicja wskazuje, że agencja eventowa to wyspecjalizowana firma zajmująca się kompleksową obsługą w zakresie organizowania wydarzeń prywatnych oraz firmowych. Jej głównym celem jest tworzenie unikalnych eventów dostosowanych do potrzeb klientów. W agencjach eventowych zatrudnieni są zwykle profesjonalni event managerowie. Ich praca to przede wszystkim kreatywność, poszukiwanie nowego spojrzenia na dany punkt i dbałość o detale – nawet te najmniejsze. Zakres działań agencji eventowej może różnić się w zależności prowadzonego projektu, okoliczności, specyfiki klienta i wielu innych czynników. Osoba odpowiedzialna za organizację wydarzenia może zająć się np. logistyką, promocją i marketingiem czy zapewnić zaplecze techniczne. Zdając się na pomoc agencji eventowej otrzymujemy kompleksowość obsługi oraz wsparcie na każdym etapie organizacji wydarzenia – od planowania, po realizację. Współpracując z agencją zyskujemy finalnie zupełnie nowe, niepowtarzalne wydarzenie szyte na miarę naszych oczekiwań https://bluexperience.pl/5-powodow-dla-ktorych-warto-wynajac-agencje-eventowa/. Pomaga to z sukcesem zrealizować nawet najbardziej wymagające przedsięwzięcie.

    Wydarzenia off-line: budowanie relacji i wywoływanie emocji

    Wydarzenia off-line, czyli takie w całości organizowane stacjonarnie, to najbardziej znana forma spotkań. Jedną z największych zalet takich eventów jest możliwość obcowania twarzą w twarz z drugim człowiekiem. Wydarzenia stacjonarne umożliwiają uczestnikom bezpośredni kontakt z innymi osobami oraz budowanie relacji w sposób trudny do osiągnięcia w środowisku digitalowym. By całość imprezy się udała, a uczestnicy byli zadowoleni, trzeba zadbać o najmniejsze szczegóły. Należy zająć się wyborem miejsca, przygotować dekoracje, wynająć sprzęt techniczny i zadbać o odpowiednią obsługę. Równie ważne są kwestie logistyczne, takie jak: transport, zakwaterowanie (jeśli dotyczy) czy catering. Nie można zapomnieć o przygotowaniu potrzebnych materiałów promocyjnych: ulotek, plakatów, identyfikatorów uczestników itp. Wreszcie trzeba upewnić się, że zostały uwzględnione wszelkie kwestie techniczne związane z bezpieczeństwem uczestników. Jeśli zależy nam na udanym evencie, pomoc profesjonalistów może okazać się nieoceniona. W zależności od naszych potrzeb i oczekiwań agencja może zająć się kompleksowym przygotowaniem wydarzenia – zarówno od strony merytorycznej, jak i logistycznej czy technicznej – lub tylko wybranymi elementami.

    Wydarzenia on-line: nowe wyzwania i możliwości

    Technologie, jakimi dziś dysponujemy, pozwalają tworzyć wydarzenia również w formie on-line. Eventy w sieci, w tym webinary, wirtualne targi czy konferencje online stają się nie tylko coraz popularniejsze, ale także coraz skuteczniejsze. Zmieniające się realia dzisiejszej rzeczywistości sprawiły, że firmy z branży eventowej dostosowały do bieżących trendów odpowiedni model organizacji wydarzeń. Dobre agencje eventowe są w stanie zapewnić wszystkie narzędzia, jakie są potrzebne do przeniesienia spotkania do przestrzeni wirtualnej. Profesjonalni eventowcy są zaznajomieni z nowinkami technicznymi, dzięki czemu mają szczegółową wiedzę na temat realizacji projektów digitalowych. Co więcej, niektóre agencje eventowe posiadają niezbędne zaplecze techniczne umożliwiające przeprowadzenie eventów  takich jak konferencja hybrydowa.

    Artykuł sponsorowany

    Nowe