Spektakularna kreacja w nowej kampanii Miele

Kampania reklamowa Miele, prezentująca nową generację urządzeń do zabudowy kuchennej to spektakularny efekt współpracy światowej sławy artysty i wybitnych szefów kuchni.

Aby wyrazić nowatorski sposób myślenia, firma Miele zaprosiła do współpracy przy produkcji zdjęć i materiałów filmowych innowacyjnych twórców z różnych dziedzin. Azuma Makoto to słynący z botanicznych rzeźb i dzieł sztuki mistrz florystyki z Japonii. Azuma stworzył na planie zdjęciowym zespół z trojgiem szefów kuchni należących do ścisłego grona najlepszych szefów na świecie. Kyle Connaughton z Kalifornii, został wyróżniony trzema gwiazdkami Michelin, a Helena Rizzo z Sao Paulo i Gaggan Anand
z Bangkoku zajmują czołowe miejsca na liście „The World’s 50 Best Restaurants”.

Inspirując się czterema rodzajami krajobrazu zespół stworzył spektakularne kreacje botaniczno – kulinarne. Kucharze wykorzystali różne techniki przygotowywania potraw: gotowanie na parze, gotowanie metodą sous-vide, indukcję, pieczenie oraz innowacyjną, dostępną tylko w Miele technologię Dialog Oven, która pozwala na komunikowanie się urządzenia z potrawą.

Generacja 7000 to prawdziwa rewolucja w branży i początek ery inteligentnych technologii w kuchni, a jednocześnie największa premiera w 120-letniej historii firmy Miele. Przewodnim hasłem kampanii jest #LifeBeyondOrdinary.

Kampania offline będzie realizowana w prasie poświęconej wnętrzom i designowi oraz
w luksusowych magazynach z zamkniętą dystrybucją. Kampania online zostanie podzielona na trzy fazy: awareness, discovery, selection oraz purchase i będzie największą w historii firmy w Polsce. Duża liczba przygotowanych w różnych formach materiałów, m.in. wideo, będzie dostosowana do odpowiednich faz i kanałów wykorzystywanych w kampanii. Nowa generacja urządzeń będzie też promowana we własnych kanałach Miele.

Założenia kampanii zostały opracowane w centrali Miele wspólnie z zespołem Google. Działania realizowane są przez domy mediowe Star Media i Star Digital, a za PR odpowiada Star PR.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne

Kompaktowe lampy LED Zhiyun Molus

Chińska marka właśnie wzbogaciła swoją ofertę o kolejną propozycję...

Co wpływa na ceny nieruchomości w Polsce w 2023 roku?

Ceny nieruchomości w Polsce to temat, który od dłuższego...

Obiektywy Irix Cine dostępne z mocowaniem Fujifilm X

Irix do tej pory nie obejmował swoim wsparciem aparaty...

Kursy walut na żywo – jak można śledzić aktualne wahania na giełdzie?

Interesujesz się rynkiem walutowym już od dłuższego czasu? A...

Nowe, bardzo stylowe lampy LED klasy premium od Hobolite

Polski rynek fotograficzny wzbogacił się właśnie o nową markę...

Canon EOS R1 w fazie prac. Co o nim wiemy?

Najnowsze doniesienia potwierdzają prawdziwość plotek na temat dalszego rozwoju...
0
Would love your thoughts, please comment.x