Ed Sheeran pojawił się nie dawno w reklamie ketchupu Heinz, którą sam napisał. Jeszcze w tym roku do sklepów ma też trafić jego autorska linia tego sosu pod nazwą Heinz Edchup. Na tym jednak nie koniec współpracy. Ed Sheeran i Marka Heinz opracowali właśnie limitowaną edycję butelek z ketchupem.
Z okazji 150 urodzin marki Heinz powstała limitowana edycja butelek z ich najbardziej rozpoznawalnym sosem. Ed Sheeran użyczył marce wzór swojego tatuażu, który został umieszczony na butelkach „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup – Tatto Edition”. Do produkcji tej limitowanej wersji butelek został wykorzystany słynny tatuaż Eda z etykietą ketchupu. Niestety ich ilość jest bardzo ograniczona. Powstało ich tylko 150, a każda z nich została podpisana przez Eda Sheerana.
Tatuaże Eda Sheerana na limitowanej kolekcji butelek
Jak można zdobyć butelkę z limitowanej edycji? Opcje są dwie. Pierwsza z nich to udział w licytacji w londyńskim domu aukcyjnym Christie’s, gdzie limitowana edycja ketchupu zostanie zaprezentowana po raz pierwszy. Aukcja charytatywna ma odbyć się w czwartek 15 sierpnia. Zostaną zlicytowane tam 3 butelki.
Druga możliwość na zdobycie specjału w limitowanej edycji to udział w międzynarodowym losowaniu, które ruszyło 12.08.2019 o 12. Zgłaszając swój udział fani otrzymują możliwość wpłacenia dobrowolnego datku. Zgłodzenia można przesyłać do 23.08.2019. Cały dochód zostanie przekazany na organizacje charytatywne wybrane przez Eda i Heinz.