More

    Zakładanie sklepu internetowego – skorzystaj z pomocy profesjonalistów

    Masz pomysł na własny sklep internetowy? Chcesz zająć się sprzedażą online i zastanawiasz się od czego zacząć? Tematów do przemyślenia jest wiele, a jednymi z najważniejszych są: wybór platformy do postawienia sklepu, jego odpowiednie zaprojektowanie oraz zachęcające zdjęcia produktów, by zakupy były dla klientów atrakcyjne i intuicyjne. Na co zwrócić uwagę?

    Nawet najlepszy pomysł na działalność online może nie wypalić, gdy zawiedzie technologia. Błędy na stronach, kiepskie zdjęcia, nieprzyjazny design czy skomplikowana obsługa koszyka mogą skutecznie zniechęcić klientów do skorzystania z Twojej oferty – nawet jeśli wyróżnia się na rynku i jest bardzo atrakcyjna cenowo. Jak uniknąć błędów w zakładaniu sklepu internetowego?

    Wybierz gotowy system do obsługi sklepu online

    Coraz rzadziej zdarza się, że ktoś postanawia postawić platformę sprzedażową od zera, zlecając to programistom. Jest to mało ekonomiczne i w dodatku dość niepewne rozwiązanie. Lepiej wybrać jeden z kilku sprawdzonych, gotowych systemów do stawiania sklepów online, np. PrestaShop. Jest to darmowa platforma, która pozwala na zbudowanie sklepu internetowego oraz jego późniejszą obsługę. Ma bardzo dużo pożytecznych funkcji oraz pozwala na wprowadzenie ciekawych rozszerzeń dopasowanych do potrzeb Twojego biznesu i rosnącej liczby asortymentu.

    Zainwestuj w profesjonalną pomoc na starcie

    Stawiając sklep internetowy, nawet z wykorzystaniem gotowej platformy, łatwo jest popełnić różnego rodzaju błędy związane z brakiem doświadczenia w tej materii. Żeby ich uniknąć, warto wziąć pod uwagę pomoc profesjonalistów. Tego typu usługi świadczy na najwyższym poziomie Agencja Interaktywna CoolBrand, która zajmie się projektem Twojego sklepu od początku do końca, nie pomijając żadnych ważnych kwestii. Oferuje nowoczesny i wyróżniający się design, optymalizację pod kątem pozycjonowania, integrację z systemami płatności oraz wysyłki produktów, a także wygodne zarządzanie promocjami i kodami rabatowymi. W dodatku zapewnia wsparcie techniczne oraz doradztwo i daje roczną gwarancję na wykonany projekt. Warto zainwestować w taką pomoc, ponieważ uchroni Cię ona przed niepotrzebnymi nerwami.

    Nie oszczędzaj na fotografii produktowej

    Należy pamiętać o tym, że klienci decydujący się na zakupy online „kupują oczami”. Profesjonalne zdjęcia produktów to jedna z najważniejszych spraw mających wpływ na udaną sprzedaż. Odpowiednio zrobione ujęcia, dobór tła i ustawienie światła mają ogromny wpływ na to, jak będą prezentować się na zdjęciach sprzedawane przez Ciebie towary. W zależności od branży, można czasem otrzymać gotowe grafiki od producentów, jednak nie zawsze jest to możliwe. Wtedy najlepiej jest zatrudnić specjalistę zajmującego się konkretnie fotografią produktową, który zaprezentuje Twoje produkty w najlepszym możliwym świetle. Dokładne odzwierciedlenie wyglądu detali, oprócz udanej sprzedaży, pozwoli również ograniczyć liczbę dokonywanych zwrotów i uniknąć związanej z nimi dodatkowej pracy.

    Artykuł sponsorowany

    Nowe