Dobry lektor do wykonania nagrania reklamowego wcale nie musi być drogi. Jak go znaleźć? Teraz to bardzo łatwe – wystarczy skorzystać z internetowych baz głosów lektorskich, które udostępniają próbki głosów online i pomagają w wyszukaniu najlepszego lektora do wykonania zlecenia.

Wybranie odpowiedniego lektora jest bardzo ważnym elementem realizacji każdej kampanii reklamowej – reklamy telewizyjnej czy radiowej. To właśnie od niego zależy skuteczność przekazu, dlatego agencje reklamowe poświęcają dużo czasu na znalezienie odpowiedniej osoby do wykonania nagrania.

Banki głosów w sieci

Obecnie wybranie dobrego lektora nie jest skomplikowane – internetowy bank głosów zapewnia w tym przypadku pełną pomoc. Tego typu serwisy internetowe zawierają próbki nagrań lektorów i pozwalają na odsłuchanie ich za darmo, bez potrzeby rejestrowania na stronach. Dzisiaj z takich serwisów online korzysta wiele osób, w tym także agencje reklamowe, które poszukują dobrych lektorów do realizacji zleceń. Wyszukanie właściwego lektora wśród tak wielu opcji może wydawać się trudne, lecz banki wyposażane są w specjalne filtry, które umożliwiają wybranie odpowiedniego lektora jeszcze łatwiej. Można w nich między innymi określić płeć osoby, wiek jej głosu, język, którym się posługuje, rozpoznawalność, a także zakres cenowy. Przy lektorach znajdują się różne próbki nagrań, dlatego można zapoznać się z ich możliwościami w wielu obszarach, na przykład przy czytaniu tekstu reklamowego czy też przy wolnej deklamacji. To powoduje, że bank głosów jest aktualnie najprostszym sposobem, aby wybrać właściwego lektora.

Nagrania lektorskie przez bazy głosów

Za pośrednictwem baz głosów lektorskich można nie tylko wyszukać właściwego lektora, ale również zamówić usługę nagrania lektorskiego. W tym przypadku nie trzeba zatem udawać się do studia samodzielnie – wystarczy tylko wskazać na lektora i przekazać informacje w odpowiednim formularzu, aby studio mogło przystąpić do zadania. Studia nagraniowe mogą zapewnić wtedy swoim klientom kompleksową obsługę. Obejmuje ona kontakt z lektorem, wykonanie z nim zleconego nagarnia, a następnie właściwe obrobienie materiału tak, aby spełniał on wymagania klienta i od razu nadawał się do użycia, na przykład od podłożenia w reklamie telewizyjnej czy odtworzenia w radiu. Gdy zatem konieczne jest wykonanie nagrania lektorskiego na potrzeby reklamowe, ale także do innych celów, warto zdecydować się na bank głosów połączony z studiem nagraniowym, w którym można otrzymać wtedy kompleksową obsługę.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments