More

    Snapchat dodaje nowe funkcje do zakupów w rozszerzonej rzeczywistości

    Snapchat jest wciąż bardzo popularny. Dlatego też twórcy co rusz starają się aktualizować aplikację, przez dodanie do niej nowych funkcji w postaci: czatu, rozmów głosowych i rozmów wideo, My Story, relacji z imprez, czy też wydarzeń, a także materiałów komercyjnych. Teraz przyszedł czas na kolejny dodatek, który pozwoli sprzedawcom marek tworzyć soczewki AR, dzięki którym użytkownicy będą w stanie przymierzyć rzecz, która ich zainteresuje.

    Snapchat dodaje nowe funkcje

    Snap, czyli spółka macierzysta Snapchata, prezentuje nową technologię, która ma na celu zwiększenie doświadczeń zakupowych w rozszerzonej rzeczywistości (AR) zarówno dla marek, jak i użytkowników. Nowe funkcje oprogramowania pozwolą na zakupy w rzeczywistości rozszerzonej.

    Snapchat bardzo się zmienił na przestrzeni lat, a nasza kamera stała się znacznie potężniejsza – ewoluując od sposobu komunikacji wizualnej w Snapie do platformy rzeczywistości rozszerzonej – powiedział dyrektor generalny Snap, Evan Spiegel.

    Zakupy w snapchat jeszcze bardziej realne

    To właśnie z myślą o zakupach Snap planuje wprowadzić tzw. soczewki zakupowe oparte na sztucznej inteligencji, do przymierzania strojów o nazwie Dress Up. Są to odpowiedniki filtrów, dostępnych na innych platformach. Dzięki nim użytkownik będzie mógł doświadczyć modę w AR i wypróbować każdą rzecz, jaką będzie zainteresowany.

    Nowa nakładka zostanie udostępniona w Lens Explorer i zachęci użytkowników do przeglądania, odkrywania i pokazywania się w nowych stylizacjach z całego świata. Użytkownicy Snapchata zobaczą również sekcję zakupów w swoim Profilu, w której będą mogli znaleźć ulubione, ostatnio oglądane i dodane do koszyka produkty. To nieźle zrewolucjonizuje używanie aplikacji. Nowa technologia pozwoli partnerom handlowym łatwiej tworzyć doświadczenia AR.

    Oferujemy teraz bezpośrednią usługę tworzenia modeli 3D dla tych zasobów AR. Firmy mogą po prostu przesłać oferty na konta u nas.

    Dodatkowo firmy będą mogły również korzystać z już wykonanych zdjęć swoich przedmiotów i po wgraniu ich przez odpowiednią aplikację, zmienią się one w wizerunki 3D. Proponowane działania dotyczą mebli, akcesoriów, ubrań oraz butów. Dzięki tym zmianom zakupy w sieci staną się jeszcze bardziej realne.

    Nowe