More

    H&M z okazji walentynek zachęca do adopcji kota

    Z okazji zbliżających się walentynek marka H&M razem z fundacją Koty z Grochowa, zachęcją klientów do „zaadoptowania miłości swojego życia”.

    H&M w zeszłym roku zrealizował już podobną kampanię z myślą o zwierzakach. Była to inicjatywa „Forget your Ex”, w ramach której sklep zachęcał klientów do przerabiania starych koszulek po swoim byłym partnerze na ubranka dla czworonożnych przyjaciół.

    Akcja skierowania jest do osób, które szukają miłości na całe życie. Marka zachęca w ten sposób klientów do adopcji między innymi kotów, które będą z nami nie tylko na Walentynki. W spocie H&M pokazał podopiecznych fundacji Koty z Grochowa.


    Marka przypomina jednak, że adopcja to bardzo poważna decyzja, która wymaga miłości odpowiedzialności, a decyzja o przygarnięciu zwierzaka powinna być przemyślana.

    Nowe