Z okazji zbliżających się walentynek marka H&M razem z fundacją Koty z Grochowa, zachęcją klientów do „zaadoptowania miłości swojego życia”.

H&M w zeszłym roku zrealizował już podobną kampanię z myślą o zwierzakach. Była to inicjatywa „Forget your Ex”, w ramach której sklep zachęcał klientów do przerabiania starych koszulek po swoim byłym partnerze na ubranka dla czworonożnych przyjaciół.

Akcja skierowania jest do osób, które szukają miłości na całe życie. Marka zachęca w ten sposób klientów do adopcji między innymi kotów, które będą z nami nie tylko na Walentynki. W spocie H&M pokazał podopiecznych fundacji Koty z Grochowa.


Marka przypomina jednak, że adopcja to bardzo poważna decyzja, która wymaga miłości odpowiedzialności, a decyzja o przygarnięciu zwierzaka powinna być przemyślana.

1
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Marcin Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Marcin
Gość
Marcin

Bardzo fajny spot. Warto to dobrze przemyśleć, ale jest tyle zwierząt, które szukają domu.