Z okazji zbliżających się walentynek marka H&M razem z fundacją Koty z Grochowa, zachęcją klientów do „zaadoptowania miłości swojego życia”.

H&M w zeszłym roku zrealizował już podobną kampanię z myślą o zwierzakach. Była to inicjatywa „Forget your Ex”, w ramach której sklep zachęcał klientów do przerabiania starych koszulek po swoim byłym partnerze na ubranka dla czworonożnych przyjaciół.

Akcja skierowania jest do osób, które szukają miłości na całe życie. Marka zachęca w ten sposób klientów do adopcji między innymi kotów, które będą z nami nie tylko na Walentynki. W spocie H&M pokazał podopiecznych fundacji Koty z Grochowa.


Marka przypomina jednak, że adopcja to bardzo poważna decyzja, która wymaga miłości odpowiedzialności, a decyzja o przygarnięciu zwierzaka powinna być przemyślana.

Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Marcin
Marcin
4 miesięcy temu

Bardzo fajny spot. Warto to dobrze przemyśleć, ale jest tyle zwierząt, które szukają domu.