Runmageddon w odpowiedzi na obecną sytuację epidemiologicznego zachęca do aktywnego spędzania czasu w domu. Razem z ambasadorami marki i społecznością Runmageddończyków zaprasza do wzięcia udziału w wirtualnym wydarzeniu na Facebooku’u poświęconym sportowym wyzwaniom.
Runmageddon uruchomił wydarzenie na Facebooku’u, w którym jego społeczność oraz fani ekstremalnych wyzwań mogą dzielić się sposobami na zachowanie aktywnego trybu życia, nie wychodząc z domu. – W tym nieprzewidywalnym czasie chcemy zachować i promować sportowego ducha. Aktywność fizyczna pomaga radzić sobie z trudnymi sytuacjami, a Runmageddon od zawsze zachęcał do pokonywania przeciwności losu. Nasze wydarzenie to sposób na aktywne przetrwanie sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy. Zostajemy w domu, ale jesteśmy aktywni i przygotowujemy się do nowego sezonu. Ruszamy z cyklem wyzwań, treningów z użyciem domowych sprzętów i instruktażem, jak prawidłowo wykonać dane ćwiczenie oraz dietami – mówi Karolina Maciąg, social media manager.
W wydarzeniu organizatora najpopularniejszych w Polsce biegów z przeszkodami zobaczyć można m.in. ambasadorów Runmageddonu: Jakuba Zawistowskiego (zwycięzca Ninja Warrior, Julię Matuszek (ambasadorkę partnera cyklu marki Under Armour) oraz biegaczy OCRu Agnieszkę Rynkiewicz i Mateusza Krawieckiego. Wydarzenie dostępne jest pod linkiem:
https://www.facebook.com/events/3118610171503020/?event_time_id=3118610211503016