More

    Zanim oddasz swojego Samsunga do serwisu sprawdź aplikację Samsung Members

    Nie wszystkie aplikacje są bez sensu. Zdarza się, że niektóre koncerny coraz częściej urozmaicają swoje apki o szeroką diagnostykę serwisową umożliwiającą wykrycie usterek. Takim działaniem szczyci się już wielu producentów. Do grona tych firm dołącza również marka Samsung. Wszystko za sprawą aplikacji Samsung Members.

    Testowanie błędów i usterek w koreańskich smartfonach może być naprawdę proste. Wystarczy instalacja aplikacji Memebers z usługami oraz „kącikiem serwisowym”.  Wielu użytkowników nie zdaje sobie sprawy z możliwości swoich smartfonów, oraz aplikacji. Samsung Members w sytuacji awarii naszego smartfona pozwoli nam wykonać dokładną diagnostykę. Poznamy w ten sposób działanie naszego urządzenia.

    Jak samodzielnie zdiagnozować usterkę w telefonie Samsung?

    Na pierwszy rzut oka działanie wydawać się może skomplikowane. Okazuje się, że jest zupełnie inaczej. Wyszukiwanie usterki w telefonach Samsung wymagać będzie instalacji popularnej aplikacji od Koreańczyków. Tam odnajdujemy zakładkę diagnostyka i przechodzimy do dokładnej weryfikacji urządzenia. W zależności od wersji oprogramowania diagnostyka może być dostępna w różnych miejscach. Polecam jednak wejść we wsparcie, gdzie dowiemy się wielu rzeczy o naszym Samsungu. Z poziomu aplikacji Members możemy również zarejestrować urządzenie w systemach producenta.

    Samsung przewidział różne możliwości (znajdziemy tu test rysika S-Pen) co jest zależne od konkretnego modelu. Obsługa jest naprawdę prosta. Podłączamy konkretne akcesorium lub włączamy wybraną funkcję, którą chcemy sprawdzić. Urządzenie samoczynnie wykona test. Jeśli mamy podejrzenia, że np. jedno z gniazd na kartę sim nie działa prawidłowo możemy to sprawdzić. Po wykonaniu testu urządzenie wyświetli nam dokładnie numer w zależności, na jakim numerze imei znajduje się konkretny numer telefonu. Warto pamiętać, że tego typu diagnostyka pozwala nam potwierdził wadę przed samym serwisie Samsung. Zdarza się, że niektóre punkty serwisowe nie widzą usterki, ponieważ nie występuje ona w danym momencie. Są to najczęściej wady okresowe występujące w konkretnych momentach lub zależne od lokalizacji. Warto pamiętać o tej funkcji, bo można sobie zaoszczędzić sporej ilości problemów.

    Nowe