Akcja edukacyjna Glimbax Stomatologicznie po raz drugi

Rusza kolejna edycja akcji edukacyjnej dla branży higienistek i higienistów stomatologicznych. Za koncepcję i wdrożenie akcji dla produktu Glimbax odpowiada agencja pharmamarketingowa NEKK. W poprzedniej edycji wzięło w niej udział blisko 400 higienistek z całej Polski.

Wyzwaniem dla producenta preparatu Glimbax – Angelini Pharma było dotarcie do nowych, medycznych grup zawodowych i zwiększenie liczby rekomendacji preparatu pacjentom. NEKK przenalizował nie tylko konkurencję, ale także wskazania produktu i zarekomendował wprowadzenie nowej, specjalistycznej grupy docelowej w obszarze stomatologii – higienistek stomatologicznych.

„Przeprowadziliśmy indywidualne badania pogłębione (IDI) dzięki którym zarekomendowaliśmy Angelini Pharma rozszerzenie profesjonalnych grup docelowych i próbę dotarcia do higienistek stomatologicznych, które z jednej strony są głównym źródłem wiedzy o produktach a z drugiej rzadko są uwzględniane w farmaceutycznych kampaniach producenckich jako grupa docelowa” – mówi Agnieszka Katarzyna Lewandowska, Młodszy Kierownik ds. Współpracy z Klientem z agencji NEKK specjalizującej się w marketingu farmaceutycznym. „W ramach drugiej edycji kampanii 7 listopada na profilu Dental Trainer odbędzie się bezpłatny webinar na temat leczenia stanów zapalnych jamy ustnej. Podczas spotkania będą omawiane case study z badań, które przeprowadziła na zlecenie Angelini Pharma Dr n. med. Małgorzata Bartoszcze–Tomaszewska. Jest to kolejny etap budowania świadomości marki Glimbax w środowisku higienistek stomatologicznych” – dodała A. Lewandowska.

NEKK opracował i przeprowadził kampanię edukacyjną do higienistek w zakresie nowego wskazania leku – wykorzystując jako kanały dotarcia media społecznościowe i rekomendacje KOL. W akcji skorzystano z Pharmpedii – narzędzia, które pozwala masowo prowadzić dedykowane akcje edukacyjno-konkursowe w branży medycznej.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów kampanii. Na platformie w pierwszej edycji akcji zarejestrowało się 365 osób. W badaniach pilotażowych zdecydowana większość higienistek zadeklarowała chęć ponownego uczestniczenia w wydarzeniu. To pokazuje, że edukacja produktowa jest efektywna nie tylko w grupie lekarzy, czy farmaceutów” – mówi Karolina Grzechowska z Angelini Pharma.

Pierwsza edycja akcji wygenerowała ponad 7000 wejść na platformę GlimbaxStomatologicznie.

Artykuł powstał we współpracy z firmą Glimbax.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne

Druk 3D w Ikea. Zestaw akcesoriów już w sprzedaży. Jak wyglądają?

Ikea to chyba jeden z ulubionych sklepów wielu Polaków....

System Business Intelligence pozwoli Twojej firmie rosnąć!

Pandemia przyśpieszyła digitalizację. Sporo biznesów się zamknęło, ale wiele...

12 starterów do rozmów, które doceni każda dziewczyna na Tinderze

Ktoś kiedyś powiedział: „Pierwsze wrażenie jest ostatnim wrażeniem” i...

Apple planuje wprowadzić usługę zakupów bazując na aplikacji Zdrowie

Apple testuje nowe usługi, które być może już niedługo...

Od kiedy Netflix wprowadzi reklamy? Zdradził to w wewnętrznej notatce

Reklamy potrafią być dość irytujące, szczególnie jeśli pojawiają się...

Serwis telefonów Wrocław i hurtownia części w jednym mieście to wygoda dla każdego klienta

Prowadzenie serwisu telefonów wymaga wielkiej odpowiedzialności. Oprócz zaplecza, dostępu...
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x