Rynek smartfonów staje się coraz większy. Do gry o nowych klientów wchodzą marki, które na co dzień prowadzą zupełnie inne projekty. Często produkcja oraz sprzedaż elektroniki mobilnej dla takich firm to poboczny biznes rozwijający się w swoim tempie. Niestety mając nawet małą część rynku trzeba zadbać również o wsparcie sprzedaży oraz serwis. Firma CAT słynąca ze swoich „flagowych” i odpornych smartfonów S60 w przypadku awarii kieruje klientów do serwisu CCS.
Wskazywany serwis nie powinien nikogo dziwić. Na rynku serwisowym nie mamy wielu firm, które uzyskały tak duże doświadczenie oraz uznanie klientów. Firma TCCM wybrała serwis CCS znajdujący się w Piasecznie na ulicy Puławskiej. Oprócz realizacji napraw gwarancyjnych telefonów CAT, firma CCS ma jeszcze jedno zadanie. Serwis pełni rolę „huba” logistycznego przez, którego sprzedawcy mogą dokonywać zwrotu uszkodzonych i rozliczonych wewnętrznie telefonów poprzez ekspertyzy techniczne.
Jak wysłać telefon CAT do serwisu CCS?
Odpowiedź na to pytanie nie jest trudna. Po pierwsze musimy przygotować dowodów zakupu, wypełnioną kartę gwarancyjną oraz ewentualnie oryginalne bądź zastępcze pudełko w celu zabezpieczenia smartfona firmy CAT. Oprócz tych podstawowych dokumentów warto opisać dokładnie usterkę oraz wykonać zdjęcia urządzenia np. innym smartfonem lub aparatem fotograficzny.
Następnym działaniem jest oczywiście spakowanie wszystkiego (ważne, aby dokumentacja była prawidłowo wypełniona) w dobrze zabezpieczoną paczkę. Jeśli wszystko mamy już przygotowane wybieramy zakładkę „bezpłatny wysyłka telefonów do naprawy” przenosząc się bezpośrednio na szybkie zamówienie kuriera DHL.
Wypełniając bardzo krótki formularz (wystarczy podać zawartość paczki, ilość oraz adres) po kilku chwilach na adres e-mail przyjdzie nam gotowy list przewozowy, który musimy nakleić na paczkę (w razie braku koszulki na listy, warto poprosić o pomoc kuriera). O wyznaczonej godzinie do naszego domu lub miejsca pracy przyjedzie kuriera DHL w celu zabrania przesyłki.
Wysyłając telefon CAT na gwarancję do serwisu CCS nie musimy wypełniać formularza ze strony
Wiele osób zadaje sobie to pytanie. Prawdę mówiąc na stronie serwisu CCS jest specjalny formularz. Nie jest to jednak wymagany, wystarczy nasza prawidłowo wypełniona dokumentacja, co umożliwi serwisowy CCS wykonanie naprawy telefonu CAT. Nie ma jednak przeciwwskazań, aby nie wypełniać formularza zgłoszeniowego.
Gdyby ktoś jednak chciał wysłać takie zgłoszenie – wystarczy, że w głównym menu wybierzemy zakładkę „serwis”, a później znajdzie odnośnik – formularz zgłoszeniowy. To właśnie tam możemy zgłosić do serwisu CCS nasz telefon CAT. Dzięki tej opcji można również wybrać opcje „naprawy odpłatnej”.
Pamiętajcie, że CCS nie zależnie od tego czy zrobicie zgłoszenie, przyjmie telefon w serwisie i zrealizuje Wasze zgłoszenie naprawy telefonu CAT. W końcu paczka i tak została wysłana na koszt serwisu, dlatego odesłanie urządzenia bez naprawy to zwykłe narażanie się na dodatkowe koszty.