More

    Automatyczny monitoring cen e-commerce – jaką daje przewagę nad działaniem manualnym?

    Bez monitorowania cen konkurencji nie da się stworzyć oferty, która będzie atrakcyjna dla klientów sklepów internetowych. Niestety manualne działania w tym zakresie pozostawiają wiele do życzenia, a w związku z ogromną ilością danych do przeanalizowania oraz zawsze istniejącym ryzykiem popełnienia błędu ludzkiego, nie sposób wygenerować w krótkim czasie aktualny raport o działaniach konkurencji. Ten oraz inne problemy rozwiążą narzędzia do automatycznego monitoringu. Poznaj wszystkie ich zalety i przekonaj się, że nie warto zwlekać z decyzją o skorzystaniu z nich.

    Dzięki jakim funkcjom narzędzi do monitoringu cen zyskasz przewagę nad konkurencją?

    Kluczem do zyskania przewagi nad konkurencją i stworzenia takiej oferty, pozwalającej przekonać do Twojego sklepu internetowego taką liczbę klientów, jaka będzie w stanie zagwarantować optymalne zyski ze sprzedaży, są zebrane w jak najkrótszym czasie dane na temat cen konkurencji, jej działań promocyjnych i dostępności produktów. Dane te muszą być zawsze aktualne i zgodne ze stanem rzeczywistym. Niestety ich ogromna ilość, wynikająca z dużej liczby konkurencyjnych sklepów, ich bogatych ofert i dynamicznych działań w zakresie polityki cenowej, nie pozwala skutecznie zbierać ich metodami manualnymi i sprawia, że jedynym skutecznym rozwiązaniem jest automatyczny monitoring cen. Jakie funkcje narzędzi do analityki e-commerce pozwolą Ci zyskać przewagę na konkurencją?

    Szybki ogląd sytuacji rynkowej

    Narzędzia do analityki e-commerce powinny nie tylko dostarczyć Ci informacje o pozycji Twoich ofert w rankingach porównywarek cenowych, ale też najistotniejsze dane na temat konkurencji oraz konkurencyjności Twoich ofert względem produktów dostępnych u wszystkich Twoich konkurentów na rynku.

    Zbieranie danych w formie wykresów w jednym miejscu

    Dostęp do wszystkich danych w jednym panelu pozwoli Ci szybko i wygodnie porównywać je ze sobą i wyciągać z nich wnioski. Natomiast forma wykresów pozwoli Ci z łatwością odczytywać trendy na rynku e-commerce.

    Natychmiastowa reakcja dzięki Dynamic Pricing

    Dynamic Pricing to automatyczne ustalanie cen w oparciu o działanie konkurencji i ustalone wcześniej reguły. Dzięki tej funkcji będziesz zawsze o krok wyprzedzać najważniejszych konkurentów.

    Mailowe powiadomienia

    Powiadomienia będą informować Cię o wszystkich istotnych zmianach, jakie zachodzą na rynku, a także o tym, jakie wynikające z nich możliwe działań możesz podjąć aby zyskać przewagę nad konkurencją.

    Dostęp do API

    Jest to funkcja kluczowa, dzięki której wprowadzenia ogromnej ilości danych do Twojego systemu stanie się łatwiejsze.

    Eksport danych do plików csv

    Możliwość pobrania danych w plikach csv będzie bardzo cenna w kontekście pogłębionej analizy.

    Dane o dostępności produktów

    Może okazać się, że sklepy, które zaoferują bardzo niskie ceny, bardzo szybko wyprzedadzą asortyment. Wówczas z dużym prawdopodobieństwem stanie się tak, że pomimo wyższych cen i dalszej pozycji w rankingu, Twoja oferta okaże się najtańsza, ponieważ u konkurencji produkt jest już niedostępny.

    Częstotliwość aktualizacji

    W zależności od dynamiki danego obszaru rynku musisz otrzymywać aktualne dane z różną częstotliwością. Najnowocześniej i najbardziej funkcjonalne narzędzia mogą dostarczać Ci je nawet co 15 minut!

    Dealavo – wysoce funkcjonalne narzędzia do monitoringu cen

    Narzędzia do monitoringu cen Dealavo gwarantują wszystkie wymieniony wyżej funkcje. Dzięki nim Twoje działania w zakresie śledzenia cen konkurencji oraz jej kroków w zakresie polityki cenowej pozwolą Ci reagować szybko i skutecznie podejmować decyzje, dzięki którym zoptymalizujesz zyski ze sprzedaży.

    Nowe