Posiadając nowoczesny telefony często szukamy odpowiedzi na różne pytania. Część z nich pojawia się na etapie obsługi smartfona, zaś inne to prośby o pomoc w rozwiązaniu problemu techniczno-serwisowego. W przypadku produktów Samsung wsparcia możemy szukać na całodobowej infolinii.
Zapewnienie obsługi sprzedażowej oraz posprzedażowej dla klientów to bardzo ważny czynnik. Ludzie korzystający z nowych urządzeń często borykają się z różnymi problemami. Najpopularniejszym produktem wymagającym takich zapytań są oczywiście smartfony. Ich specyfika działań może zaskoczyć nawet niejednego znawcę.
Serwis Samsung czy całodobowa infolinia producenta?
Nie każdy problem z telefonem musi wiązać się z wysyłką urządzenia do serwisu. Niektóre problemy można rozwiązać samemu. W przypadku telefonów Samsung, pomocy oprócz serwisu możemy szukać bezpośrednio na infolinii producenta. Jest to jedna z możliwości dostępna 24/7. Nie wielu klientów zdaje sobie sprawę, że problemy techniczne, które na pewno mógłby rozwiązać serwis Samsung mogłaby też wyjaśnić rozmowa z konsultantem infolinii. Niektóre usterki urządzeń, mimo iż wydają się dość skomplikowane mogą zostać rozwiązane zdalnie. Konsultant infolinii Samsung podpowie nam co możemy zrobić, aby usunąć problem.
Nie zdając sobie sprawy z takiej całodobowej pomocy, klienci często tracą czas na niepotrzebną obsługę serwisową. Właśnie dlatego warto zastanowić się nad tym, do jakiej obsługi kwalifikuje się problem ze obsługiwanym smartfonem.
Infolinia Samsung to nie tylko pomoc techniczna
Rozmowy z konsultantami nie muszą dotyczyć tylko problemów w zakresie serwisu. Na całodobowej infolinii Samsung możemy rozwiązać różne problemy lub poznać specyfikację urządzeń. Przystosowanie takich infolinii technicznych ma na celu uświadomienie klientom, że w każdym momencie mogą zadzwonić do producenta w celu uzyskania pomocy lub dodatkowych informacji, które pomogą rozwiązać problem / ewentualnie rozwiązać wątpliwości.
Muszę przyznać, że to fajne rozwiązanie ze strony producenta, ponieważ jakiejkolwiek problemy możemy rozwiązać o dowolnej porze i to bez pomocy „wujka” Google. Będzie to raczej pomoc doraźna, ponieważ nie każda usterka smartfonów musi wiązać się z naprawami mechanicznymi. Czasami wystarczy reset fabryczny, wyłączenie pewnych funkcji lub instalacja programu antywirusowego.