More

    Serwis telefonów Wrocław i hurtownia części w jednym mieście to wygoda dla każdego klienta

    Prowadzenie serwisu telefonów wymaga wielkiej odpowiedzialności. Oprócz zaplecza, dostępu do wiedzy i wykwalifikowanych pracowników liczą się również części, które w niektórych przypadkach mogą być na wagę złota. Są jednak punkty napraw mające nieco więcej szczęścia niż konkurencja. Nie chodzi tylko kadrę i możliwości – bardzo ważna jest szybkość pozyskania podzespołu do naprawy. Serwis telefonów Wrocław z hurtownią w tym samym mieście to skarb dla każdego klienta.

    Nie ma się co oszukiwać. Przedsiębiorcy zajmujący się biznesem napraw to realni konkurenci. Wbrew pozorom tylko prowizorycznie, ponieważ większość serwisów GSM ściśle współpracuje ze sobą pod każdym względem. Bardzo często są to działania operacyjne, dzielenie się klientami, czasami sprzedaż części lub nawet powiązane działania w zakresie trudniejszych napraw. Trzeba jednak zauważyć, że każdy serwis telefonów Wrocław mający pod ręką hurtownie części nie będzie narzekał na zaopatrzenie.

    Czy serwis telefonów Wrocław musi zamawiać części kurierem z hurtowni dostępnej w tym samym mieście?

    Zacznijmy od tego, że żaden przedsiębiorca nic nie musi robić wedle stałego schematu. Wysyłka zakupionych części do swoich klientów jest popularnym rozwiązaniem, ale nie jest jedynym. Jeśli dobrze jesteśmy sobie w stanie rozplanować działania, to załatwiając kilka spraw na mieście możemy również zająć się odbiorem zamówionych produktów.

    Walcząc o pozycje i opinie w swoim regionie trzeba liczyć się z licznymi przeciwnościami losu. Nigdy nie będzie idealnie w szczególności, jeśli prowadzenie biznesu będziemy skupiać tylko na słowie „musi”. Takie samo myślenie powinniśmy wdrożyć przy poszukiwaniu części do naszego serwisu. Nie musimy zamawiać części z hurtowni, którą mamy pod nosem. Nie musimy do niej jeździć własnym samochodem. Swoją współpracę możemy skupiać na całej Polsce. Jenak, każde nieprzemyślane działanie może mieć swoje konsekwencje. Znacznie lepiej jest mieć hurtownie wyświetlaczy pod nosem – zwiększa nam to poczucie bezpieczeństwa, możliwości oraz pewności, że również nasi klienci będą zadowoleni. Korzystając z firmy w innym mieście z pewnością wydłuży się nam czas i możemy mieć spore ryzyko, że zamówiony towar nie dojedzie do nas w jednym kawałku.

    Serwis telefonów Wrocław nie otrzymał części, bo paczka zaginęła lub została uszkodzona

    To sytuacje, których nikt z nas nie będzie w stanie przewidzieć. Chcąc ratować przy tym własny biznes trzeba szukać rozwiązań niwelujących takie działania. Zamówienie z odbiorem osobistym może okazać się szybszym rozwiązaniem. Części do naprawy telefonów dla konkretnych modeli w takich sytuacjach mogą być na warsztacie technika nawet w 40 minut. Daje nam to naprawdę ekspresową naprawę, która może się zakończyć nawet w ciągu jednego dnia.

    Oczywiście dla większości klientów takie działania to i tak długo. Musimy jednak pamiętać, że nie wszystko można mieć od razu. Serwis telefonów Wrocław obsługujący swojego klienta mając takie wsparcie (w tym samym mieście) może szybko oszacować czas naprawy. Przy zamówieniach kurierem nie jesteśmy w stanie dokładnie przewidzieć pewnych sytuacji. Odbierając części osobiście możemy zniwelować niezapowiedziane wpadki firm trzecich. Przesyłki kurierskie wydają się nieco prostszym i przede wszystkim tańszym rozwiązaniem. Jednak czy chcemy dla 10-15 zł (kosztów transportu) ryzykować wizerunek firmy? Odpowiedź na to pytanie w mojej ocenie wydaje się oczywista.

    Serwis telefonów Wrocław otrzymał wadliwy wyświetlacz tracąc przy tym sporo cennego czasu klienta

    Zamawiają towar od sprzedawcy nigdy nie możemy być pewni tego, czy będzie on wolny od wad. Dokładnie taka sama sytuacja ma miejsce w przypadku przedsiębiorców, którzy sprzedając sobie wzajemnie towar mogą go sprawdzić dopiero po odebraniu. Serwis telefonów Wrocław, który wykonuje naprawę dla swojego klienta zawsze sprawdza fabrycznie nowe części przed montażem. W sytuacji, kiedy nowy element (np. wyświetlacz) wykazuje wadę serwis może od razu zareagować odsyłając do pierwotnego sprzedawcy świeżo zakupiony towar. Niestety to wszystko kosztuje czas, który dla klienta końcowego jest bardzo cenny.

    Rozwiązaniem na takie nieprzewidziane sytuacje, może być odbiór zamówienia bezpośrednio w hurtowni. Jeśli znajduje się ona w tym samym mieście to serwis telefonów Wrocław ma sporo czasu, aby zareagować na nieprzewidziane sytuacje (np. skradzioną lub zagubioną przesyłkę) podjeżdżając bezpośrednio do hurtowni. Jest to znacznie szybszy pomysł na rozwiązanie powyższych problemów. Po dziś dzień wielu przedsiębiorców woli zdecydowanie samodzielnie podjechać po części do kolegi z fachu. Czasami wysyłki (mimo iż mogą wydawać się tańsze) nie są takie pewne, na jakie mogą wyglądać. Musimy pamiętać, że niewywiązanie się z „umowy” słownej i terminów przed klientem końcowym może odbić się na naszej reputacji. Wielu przedsiębiorców zdaje sobie z tego sprawę i chętnie podjeżdżają do hurtowni części GSM z tego samego miasta. Często robią to przy okazji, załatwiając na mieście inne dodatkowe sprawy. Ponadto własny transport jest o wiele bezpieczniejszy niż firmy kurierskiej, która nie zawsze delikatnie traktuje nasze zamówienia.

    Nowe